2 de mayo de 2010

30 raons per seguir endavant.... :D

Ha arribat el dia, el dia en que una ja canvia a un número respectable... el 3, que amb el 0, fan 30! Quan som petits pensem que una persona de 30 és super vella i quan ens trobem diem, si home, estem començant a viure! I així és, ara fent retrospectiva, jo no canviaria els 20 pels 30, sobre tot la visió que ara tinc de les coses, el meu estat mental, entre d'altres ... Si és cert que potser si que canviaria el meu cul dels 30 pel dels 20...però a qui no li agradi que no miri ;-)
Això sí, tampoc canviaria la meva decisió de començar la uni amb 23 anys, és una de les millors coses que m'han passat a la vida. Les experiències viscudes, el que aprens i el millor, millor de tot la gent que conèixes. Després de 7 anys, sembla mentida que unes persones que vaig conèixer el primer dia de classe segueixin aquí. Amb mi.
He recopilat algunes imatges que m'han fet gràcia, són super mítiques...he obviat algunes encara més mítiques perquè no ens beneficiava a cap jejejeje.

Sempre al meu cor, campanilles. MUAK


5 comentarios:

Mireia Sanz dijo...

Aisss, quins records, quants moments, quants somriures, quantes festes, quants cants, quantes caigudes, quantes sortides, quants dinars caxufleros, quants amics invisibles, quantes campanes... i sobretot quantes CAMPANILLES!!!

Moltíssimes felicitats i gràcies per rescatar alguns momentets de "ayer y hoy".

Un petonarru MAMI!

Mar dijo...

Quantes coses viscudes juntes... I quantes coses ens queden per viure encara!!!
L'amor campanillu és per sempre.
Feliç aniversari! I per moltes fotos juntes més!!!

Una súper abraçada!

Olivia dijo...

No només son 30 raons per les quals tirar endavant, en son moltissimes més, i per aixo ens podem considerar afortunades. Per tot els moments viscuts que de ben segur recordarem SEMPRE.
Moltissimes felicitats i per molts anys ho puguem celebrar recordant els millors moments de la nostra vida amb fotos com aquestes.
Un petonas!!!!

Vaia dijo...

Aishh, ja se m'ha caigut la llagrimeta quan ho escrivia...però llegir els vostres comentaris em posa toveta ... hem tingut sort molta sort i ha desenvocat en aquest avui tan maco. MUAK

Markus dijo...

Sou com les Spice Girls, cadascuna amb una personalitat i unes inquietuts diferents però juntes formeu un grup maquíssim i molt ben avingut :-) Felicitats, Marina! Per l'aniversari i per les amigues que tens :D